орієнтовне календарно - тематичне планування для 3 класу із змінами на 2016-2017 н.р.
Планування ( взято із сайту шкільне життя)
2 клас
Календарно - тематичне планування для 2 класу
Календарно- тематичне планування з української мови( навчання грамоти: мови і читання) ІІ семестр( за підручником М.Д. Захарійчука, В.О. Науменка)
Планування ( взято із сайту шкільне життя)
2 клас
Календарно - тематичне планування для 2 класу
Календарно- тематичне планування з української мови( навчання грамоти: мови і читання) ІІ семестр( за підручником М.Д. Захарійчука, В.О. Науменка)
131-132
|
Робота з дитячою книгою. Якими можуть бути персонажі
твору? Який ти? Ти — добрий. Ти — добра.
|
Урок розвитку мовлення. Слова – назви звірів.
|
-
|
133-134
|
Звук [х], позначення його буквою «ха».
Звуко-буквений аналіз слів. Читання складів, слів. Формування аудіативних
умінь за текстом В. Чухліба (с. 128). Звуко-буквені зіставлення.
Аналітико-синтетичні види роботи зі словами — назвами предметів, які
намальовані у віночку. Диференційований підхід у формуванні вмінь читати (с.
129). Розвиток мовлення за віршем М. Зайця (с. 129)
|
Письмо малої букви х, складів із нею. Складовий
аналіз слів. Диктант прямих складів.
Списування з друкованого тексту (С. 10 – 11)
|
-
Пише рядкову букву х з дотриманням правильної форми,
висоти, ширини
-
Списує з друкованого тексту
-
Виконує складовий, звуко-буквений аналіз слів
-
Пише під диктовку букви
-
Перевіряє написане, виправляє помилки
-
Визначає
кількість складів у слові
- Виконує
звуко-буквені зіставлення
|
|
135-136
|
Закріплення звукового значення букви «ха».
Читання слів, речень. Бесіда на тему «Міста України». Словниково- логічні вправи.
Розвиток мовлення за змістом ілюстративного матеріалу. Мовні ігри (с. 130).
Диференційований підхід у формуванні вмінь читати
(с. 131)
|
Письмо великої букви X. Написання буквосполучень,
слів. Списування речень, поданих друкованим шрифтом.
С. 12 – 13
|
-
Пише велику букву Х з дотриманням правильної форми,
висоти, ширини
-
Списує з друкованого тексту
-
Виконує складовий, звуко-буквений аналіз слів
-
Пише під диктовку букви
-
Перевіряє написане, виправляє помилки
-
Визначає
кількість складів у слові
- Виконує звуко-буквені зіставлення
|
|
137-138
|
Звук [ж], позначення його буквою «же». Дзвінка
вимова звука [ж] у кінці складів та слів. Читання складів, слів. Формування
аудіативних умінь за текстом А. Мілна (с. 132). Звуко-буквені зіставлення.
Аналітико-синтетичні види роботи зі словами — назвами предметів, які
намальовані у віночку. Диференційований підхід у формуванні вмінь читати (с.
133).
|
Письмо малої букви ж. Підготовчі графічні вправи.
Написання буквосполучень та слів із буквою ж. (С. 14 – 15)
|
-
Пише рядкову букву ж з дотриманням правильної форми,
висоти, ширини
-
Списує з друкованого тексту
-
Виконує складовий, звуко-буквений аналіз слів
-
Пише під диктовку букви
-
Перевіряє написане, виправляє помилки
-
Визначає
кількість складів у слові
-
Виконує
звуко-буквені зіставлення
|
|
139-140
|
Закріплення звукового значення букви «же».
Читання слів. Опрацювання тексту. Словниково-логічні вправи. Розвиток
мовлення за віршем М. Пригари «Тайна» (с. 135). Диференційований підхід у
формуванні вмінь читати (с. 134-135)
|
Письмо великої букви Ж, складів із нею. Складовий
аналіз слова. Мовні ігри. Словниковий диктант. Списування з друкованого
тексту ( С. 16 – 17)
|
-
Пише велику букву Ж з дотриманням правильної форми,
висоти, ширини
-
Списує з друкованого тексту
-
Виконує складовий, звуко-буквений аналіз слів
-
Пише під диктовку букви
-
Перевіряє написане, виправляє помилки
-
Визначає
кількість складів у слові
|
|
141-142
|
Звук [ш], позначення його буквою «ша». Читання
складів, слів. Зіставлення звуків [ж] — [ш]. Анаграми. Формування аудіативних
умінь за віршем Н. Кир'ян (с. 136). Звуко-буквені зіставлення.
Аналітико-синтетичні види роботи зі словами — назвами предметів, які
намальовані у віночку. Диференційований підхід у формуванні вмінь читати.
Розвиток мовлення за віршем В.Сосюри «Орися кошика взяла» (с. 137).
|
Письмо малої букви ш. Підготовчі графічні вправи.
Написання складів, слів і речень. С. 18 – 19
|
-
Пише рядкову букву ш з дотриманням правильної форми,
висоти, ширини
-
Списує з друкованого тексту
-
Виконує складовий, звуко-буквений аналіз слів
-
Пише під диктовку букви
-
Перевіряє написане, виправляє помилки
-
Визначає
кількість складів у слові
- Виконує
звуко-буквені зіставлення
|
|
143-144
|
Закріплення звукового значення букви «ша».
Читання слів. Опрацювання вірша Т. Коломієць «Колосок». Розвиток мовлення за
текстом В. Орлова (с. 139). Диференційований підхід у формуванні вмінь
читати. Розвиток діалогічного мовлення (с. 138—139).
|
Письмо великої букви Ш. Підготовчі графічні
вправи. Написання буквосполучень, слів і речень. С. 20 – 21
|
-
Пише велику букву Ш з дотриманням правильної форми,
висоти, ширини
-
Списує з друкованого тексту
-
Виконує складовий, звуко-буквений аналіз слів
-
Пише під диктовку букви
-
Перевіряє написане, виправляє помилки
-
Визначає кількість складів у слові
|
|
145-146
|
Буква «ї», позначення нею сполучення звуків [йі].
Звуко-буквений аналіз слів. Опрацювання вірша О. Січкаря «Їжача хата».
Формування аудіативних умінь за віршем О. Палійчука (с. 140). Звуко-буквені
зіставлення. Аналітико-синтетичні види роботи зі словами — назвами предметів,
які намальовані у віночку. Диференційований підхід у формуванні вмінь читати
(с. 140—141). Розвиток мовлення за текстом В. Сухомлинського (С. 141)
|
Письмо малої букви ї, буквосполучень із нею.
Списування з друкованого тексту. Буквений і словниковий диктант. С. 22 – 23
|
-
Пише рядкову букву ї з дотриманням правильної форми,
висоти, ширини
-
Списує з друкованого тексту
-
Виконує складовий, звуко-буквений аналіз слів
-
Пише під диктовку букви
-
Перевіряє написане, виправляє помилки
-
Визначає
кількість складів у слові
-
- Виконує
звуко-буквені зіставлення
|
|
147-148
|
Робота з дитячою книгою. Ти — хоробрий. Ти —
хоробра. Розширення рис характеру персонажів твору. Збагачення словника
першокласників словами «розумний», «розумна». Читання та розігрування творів,
у яких прославляється розум.
|
Урок розвитку мовлення. Назви птахів.
|
-
має уявлення про риси, які властиві
людині, персонажам твору;
-
вміє визначати їх за вчинками;
-
усвідомлює сутність поняття «розумний»;
-
впізнаває прочитаний твір за орієнтирами; заголовок, малюнки;
-
розпізнає різних птахів
|
|
149-150
|
Буква «Ї», позначення нею сполучень звуків «йї»
Опрацювання вірша Г. Чубач «Я живу в Україні». Розвиток мовлення за віршем О.
Василенко (с. 143). Диференційований підхід у
формуванні вмінь читати. Розвиток умінь виразного читання.
|
Письмо великої букви Ї, складів та слів із нею.
Мовні ігри. Словниковий диктант. Списування з друкованого тексту.
|
-
Пише велику букву Ї з дотриманням правильної форми,
висоти, ширини
-
Списує з друкованого тексту
-
Виконує складовий, звуко-буквений аналіз слів
-
Пише під диктовку слова
-
Перевіряє написане, виправляє помилки
- Визначає кількість
складів у слові
|
|
151-152
|
Закріплення букви Ї. Розвиток мовлення за віршем
О.Василенка «Я- Українка». Диференційований підхід у формуванні вмінь
читати. Розвиток умінь виразного
читання
|
Повторення вивчених букв. Аналітико-синтетичні
вправи. Мовні ігри. Словниковий диктант. Списування з друкованого тексту.
|
-
Пише вивчені букви з дотриманням правильної форми,
висоти, ширини
-
Списує з друкованого тексту
-
Пише під диктовку слова
-
Перевіряє написане, виправляє помилки
-
Правильно інтонує речення, різні за метою висловлювання
та інтонацією, відповідно до розділових знаків
|
|
153-154
|
Буква «я», позначення нею сполучення звуків [йа].
Позначення буквою «я» звука [а] та м'якості попереднього приголосного.
Звуко-буквений аналіз слів. Формування аудіативних умінь за віршем Л. Вознюк
(с. 144 - 145). Звуко-буквені зіставлення. Аналітико-синтетичні види роботи
зі словами — назвами предметів, які намальовані у віночку. Формування вмінь
читати слова з буквою Я.
|
Письмо малої букви я. Підготовчі графічні вправи.
Написання буквосполучень, слів. Буквений і словниковий диктант. Списування з
друкованого тексту.
С. 26 – 27
|
-
Пише рядкову букву я з дотриманням правильної форми,
висоти, ширини
-
Списує з друкованого тексту
-
Виконує складовий, звуко-буквений аналіз слів
-
Пише під диктовку слова і букви
-
Перевіряє написане, виправляє помилки
-
Визначає
кількість складів у слові
-
Виконує звуко-буквені
зіставлення
-
Правильно інтонує речення, різні за метою висловлювання
та інтонацією, відповідно до розділових знаків
|
155-156
|
Закріплення звукових
значень букви «я». Читання слів. Опрацювання вірша В. Крищенка «Сонячне
яблуко» (с.146-147). Диференційований підхід у формуванні вмінь читати.
Розвиток умінь виразного читання.
|
Письмо великої букви Я, буквосполучень із нею.
Словниковий диктант. Складовий аналіз
слів. Закріплення.
С. 28 – 29
|
-
Пише велику букву Я з дотриманням правильної форми,
висоти, ширини
-
Списує з друкованого тексту
-
Виконує складовий, звуко-буквений аналіз слів
-
Пише під диктовку слова
-
Перевіряє написане, виправляє помилки
-
Визначає кількість складів у слові
-Правильно
інтонує речення, різні за метою висловлювання та інтонацією, відповідно до
розділових знаків
|
|
157-158
|
Закріплення букви Я.
Розвиток мовлення за текстом «Мілкі Маус». Диференційований підхід у
формуванні вмінь читати
|
Повторення вивчених букв. Аналітико-синтетичні
вправи. Мовні ігри. Словниковий диктант. Списування з друкованого тексту
|
-
Правильно інтонує речення, різні за метою висловлювання
та інтонацією, відповідно до розділових знаків
-
Пише вивчені букви з дотриманням правильної форми,
висоти, ширини
-
Списує з друкованого тексту
|
|
159-160
|
Робота з дитячою книгою.
Ти — розумний. Ти — розумна. Вчинки персонажів твору.
Характерні риси
персонажів твору. Розумний — нерозумний; добре це чи погано.
|
Урок розвитку мовлення. Тематична група слів
«Пори року».
|
-
Вміє сприймати зміст твору, визначати вчинки
персонажів, давати їм характеристику
-
Усвідомлює свої вчинки і прагнути до хорошого
-
Практично розрізняє, називає структурні елементи
дитячої книги;
-
Дотримується правил збереження дитячої книжки
|
|
161-162
|
Буква «ю», позначення нею
сполучення звуків [йу]. Позначення буквою «ю» звука [у] та м'якості
попереднього приголосного. Звуко-буквений аналіз слів. Формування аудіативних
умінь за текстом А. Григорука (с. 148 - 149). Звуко-буквені зіставлення.
Аналітико-синтетичні види роботи зі словами — назвами предметів, які
намальовані у віночку. Формування вмінь читати слова з буквою Ю. Розвиток
мовлення за змістом тексту за Я. Гояном.
|
Письмо малої букви ю. Підготовчі графічні вправи.
Написання буквосполучень, слів, речень. С. 30 – 31
|
-
Пише рядкову букву ю з дотриманням правильної форми,
висоти, ширини
-
Списує з друкованого тексту
-
Виконує складовий, звуко-буквений аналіз слів
-
Пише під диктовку слова і букви
-
Перевіряє написане, виправляє помилки
-
Визначає
кількість складів у слові
-
Виконує звуко-буквені
зіставлення
- Правильно інтонує речення, різні за
метою висловлювання та інтонацією, відповідно до розділових знаків
|
|
163-164
|
Закріплення звукових
значень букви «ю». Звуко-буквений аналіз слів. Опрацювання вірша Т.
Петровської.
|
Письмо великої букви Ю, складів та слів із нею.
Написання речень. Диктант складів. С.
32 – 33
|
-
Пише велику букву Ю з дотриманням правильної форми,
висоти, ширини
-
Списує з друкованого тексту
-
Виконує складовий, звуко-буквений аналіз слів
-
Пише під диктовку слова
-
Перевіряє написане, виправляє помилки
-
Визначає кількість складів у слові
-Правильно
інтонує речення, різні за метою висловлювання та інтонацією, відповідно до
розділових знаків
|
|
165-166
|
Словниково-логічні
вправи. Диференційований підхід у формуванні вмінь читати. Розвиток умінь
виразного читання. Розвиток мовлення за текстом В. Сухомлинського «Усі
книжечки хороші» (с. 150 - 151)
|
Повторення вивчених букв. Аналітико-синтетичні
вправи. Мовні ігри. Словниковий диктант. Списування з друкованого тексту
|
-
Правильно інтонує речення, різні за метою висловлювання
та інтонацією, відповідно до розділових знаків
-
Пише вивчені букви з дотриманням правильної форми,
висоти, ширини
-
Списує з друкованого тексту
-
Пише під диктовку слова
-
Перевіряє написане, виправляє помилки
|
|
167-168
|
Буква «є», позначення нею
сполучення звуків [йе]. Позначення буквою «є» звука [е] та м'якості
попереднього приголосного. Звуко-буквений аналіз слів. Формування аудіативних
умінь за змістом тексту за І. Сенченком
(с. 152). Звуко-буквені
зіставлення. Аналітико-синтетичні види роботи зі словами — назвами предметів,
які намальовані у віночку. Формування вмінь читати слова із буквою Є.
Розвиток мовлення за віршем Т. Шевченка.
|
Письмо малої букви є. Підготовчі графічні вправи.
Написання складів та слів із буквою є. С. 34 – 35
|
-
Пише рядкову букву є з дотриманням правильної форми,
висоти, ширини
-
Списує з друкованого тексту
-
Виконує складовий, звуко-буквений аналіз слів
-
Пише під диктовку слова і букви
-
Перевіряє написане, виправляє помилки
-
Визначає
кількість складів у слові
-
Виконує звуко-буквені
зіставлення
- Правильно інтонує речення, різні за
метою висловлювання та інтонацією, відповідно до розділових знаків
|
169-170
|
Закріплення звукових значень букви «є».
Опрацювання вірша А. Камінчука «Єноти». Словниково-логічні вправи
|
Письмо великої букви Є. Підготовчі графічні
вправи. Написання буквосполучень і речень. Вибірковий диктант. С. 36 – 37
|
-
Пише велику букву Є з дотриманням правильної форми,
висоти, ширини
-
Списує з друкованого тексту
-
Виконує складовий, звуко-буквений аналіз слів
-
Пише під диктовку слова
-
Перевіряє написане, виправляє помилки
-
Визначає кількість складів у слові
-Правильно
інтонує речення, різні за метою висловлювання та інтонацією, відповідно до
розділових знаків
|
|
171-172
|
Розвиток мовлення за текстом Л. Мур (154—155).
Диференційований підхід у формуванні вмінь читати. Розвиток умінь виразного
читання.
|
Повторення вивчених букв. Аналітико-синтетичні вправи.
Мовні ігри. Словниковий диктант. Списування з друкованого тексту
|
-
Правильно інтонує речення, різні за метою висловлювання
та інтонацією, відповідно до розділових знаків
-
Пише вивчені букви з дотриманням правильної форми,
висоти, ширини
-
Списує з друкованого тексту
-
Пише під диктовку слова
-
Перевіряє написане, виправляє помилки
|
|
173-174
|
Закріплення букви є. Робота з дитячою книгою.
|
Урок розвитку мовлення. Слова – назви явищ
природи.
|
-
Вміє сприймати зміст твору, визначати вчинки
персонажів, давати їм характеристику
-
Усвідомлює свої вчинки і прагнути до хорошого
-
Практично розрізняє, називає структурні елементи
дитячої книги;
-
Дотримується правил збереження дитячої книжки
|
|
175-176
|
Звуки [ц], [ц'], позначення їх буквою «це».
Звуко-буквений аналіз слів. Читання складів, слів. Формування аудіативних
умінь за змістом вірша В. Слєпцова (с. 156). Звуко-буквені зіставлення.
Аналітико-синтетичні види роботи із словами — назвами предметів, які
намальовані у віночку. Розвиток мовлення за текстом Н. Бічуї (с. 157). Диференційований
підхід у формуванні вмінь читати слова з буквою Ц.
|
Письмо малої букви ц. Підготовчі графічні вправи.
Письмо складів та слів із буквою ц. С. 38 – 39
|
-
Пише рядкову букву ц з дотриманням правильної форми,
висоти, ширини
-
Списує з друкованого тексту
-
Виконує складовий, звуко-буквений аналіз слів
-
Пише під диктовку слова і букви
-
Перевіряє написане, виправляє помилки
-
Визначає
кількість складів у слові
-
Виконує звуко-буквені
зіставлення
- Правильно інтонує речення, різні за
метою висловлювання та інтонацією, відповідно до розділових знаків
|
177-178
|
Закріплення звукових значень букви «це». Читання
слів. Опрацювання оповідання (за О. Березій).
|
Письмо великої букви Ц, буквосполучень та слів із
нею. Написання речень. С. 40 – 41
|
-
Пише велику букву Ц з дотриманням правильної форми,
висоти, ширини
-
Списує з друкованого тексту
-
Виконує складовий, звуко-буквений аналіз слів
-
Пише під диктовку слова
-
Перевіряє написане, виправляє помилки
-
Визначає кількість складів у слові
-Правильно
інтонує речення, різні за метою висловлювання та інтонацією, відповідно до
розділових знаків
|
|
179-180
|
Розвиток мовлення за текстом Г. Манівої «Слухняні
капці» (с. 159). Диференційований підхід у формуванні вмінь читати (с. 158).
|
Повторення вивчених букв. Аналітико-синтетичні
вправи. Мовні ігри. Словниковий диктант. Списування з друкованого тексту
|
-
Правильно інтонує речення, різні за метою висловлювання
та інтонацією, відповідно до розділових знаків
-
Пише вивчені букви з дотриманням правильної форми,
висоти, ширини
-
Списує з друкованого тексту
-
Пише під диктовку слова
-
Перевіряє написане, виправляє помилки
|
|
181-182
|
Буква «ща», позначення нею звукосполучення [шч].
Зву- ко-буквений аналіз слів. Читання складів, слів. Формування аудіативних
умінь за віршем В. Крищенка (с. 160 - 161). Звуко-буквені зіставлення. Аналітико-синтетичні
види роботи зі словами — назвами предметів, які намальовані у віночку.
Формування вмінь читати слова з буквою Щ. Розвиток мовлення за текстом Г.
Тютюнника.
|
Письмо малої букви щ. Підготовчі графічні вправи.
Написання складів, слів, речень. С. 42 – 43
|
-
Пише рядкову букву щ з дотриманням правильної форми,
висоти, ширини
-
Списує з друкованого тексту
-
Виконує складовий, звуко-буквений аналіз слів
-
Пише під диктовку слова і букви
-
Перевіряє написане, виправляє помилки
-
Визначає
кількість складів у слові
-
Виконує звуко-буквені
зіставлення
- Правильно
інтонує речення, різні за метою висловлювання та інтонацією, відповідно до
розділових знаків
|
|
183-184
|
Закріплення звукового значення букви «ща».
Опрацювання вірша Л. Вознюк «Через річку по місточку...». Словниково-логічні
вправи. Розвиток мовлення за віршем Л. Вознюк (с. 162 - 163).
Диференційований підхід у формуванні вмінь читати. Розвиток умінь виразного
читання.
|
Письмо великої букви Щ, буквосполучень та слів із
нею
|
-
Пише велику букву Щ з дотриманням правильної форми,
висоти, ширини
-
Списує з друкованого тексту
-
Пише під диктовку слова
-
Перевіряє
написане, виправляє помилки
-
-Правильно інтонує речення, різні за метою
висловлювання та інтонацією, відповідно до розділових знаків
|
185-186
|
Звук [ф], позначення його буквою «еф».
Звуко-буквений аналіз слів. Читання складів, слів. Формування аудіативних
умінь за текстом Е. Майнардус (с. 164 - 165). Звуко-буквені зіставлення.
Аналітико-синтетичні види роботи зі словами — назвами предметів, які
намальовані у віночку. Формування вмінь читати слова з буквою Ф.
|
Письмо малої букви ф. Підготовчі графічні вправи.
Написання буквосполучень, слів. Списування речень, поданих друкованим
шрифтом. С. 46 – 47
|
-
Пише рядкову букву ф з дотриманням правильної форми,
висоти, ширини
-
Списує з друкованого тексту
-
Виконує складовий, звуко-буквений аналіз слів
-
Пише під диктовку слова і букви
-
Перевіряє написане, виправляє помилки
-
Визначає
кількість складів у слові
-
Виконує звуко-буквені
зіставлення
- Правильно інтонує речення, різні за
метою висловлювання та інтонацією, відповідно до розділових знаків
|
|
187-188
|
Закріплення звукового значення букви «еф».
Опрацювання тексту «Фонтани». Словниково-логічні вправи. Формування вмінь
читати слова із буквою Ф, Аналітико-синтетичні види роботи. Мовні ігри (с.
166—167).
|
Письмо великої букви Ф, буквосполучень із нею
|
-
Пише велику букву Ф з дотриманням правильної форми,
висоти, ширини
-
Списує з друкованого тексту
-
Виконує складовий, звуко-буквений аналіз слів
-
Пише під диктовку слова
-
Перевіряє написане, виправляє помилки
-
Визначає кількість складів у слові
-
Правильно інтонує речення, різні за метою висловлювання
та інтонацією, відповідно до розділових знаків
|
|
189-190
|
Звук позначення його буквосполученням «дж».
Відпрацювання злитої вимови звука [дж]. Звуко- буквений аналіз слів.
Опрацювання віршів. Загадка. Формування аудіативних умінь за змістом тексту
за Ю. Ярмишем
|
Письмо буквосполучень дж, Дж, слів із ними. Словниковий диктант. С. 50 – 51
|
-
Пише буквосполучення дж, Дж з дотриманням правильної
форми, висоти, ширини
-
Списує з друкованого тексту
-
Виконує складовий, звуко-буквений аналіз слів
-
Пише під диктовку слова і букви
-
Перевіряє написане, виправляє помилки
-
Визначає
кількість складів у слові
-
Виконує звуко-буквені
зіставлення
- Правильно
інтонує речення, різні за метою висловлювання та інтонацією, відповідно до
розділових знаків
|
|
191-192
|
Звуко-буквені зіставлення. Аналітико-синтетичні
види роботи зі словами — назвами предметів, які намальовані у віночку. Формування
вмінь читати слова з буквосполученням дж. РДК
|
Урок розвитку зв’язного мовлення. Формування
аудіативних вмінь за віршем Л.Вознюк
|
-
Вміє сприймати зміст твору, визначати вчинки
персонажів, давати їм характеристику
-
Усвідомлює свої вчинки і прагнути до хорошого
-
Практично розрізняє, називає структурні елементи
дитячої книги;
-
Дотримується правил збереження дитячої книжки
|
193-194
|
Звуки [дз], [дз'], позначення їх буквосполученням
«дз». Відпрацювання злитої вимови звуків [дз], [дз']. Звуко- буквений аналіз слів.
Опрацювання віршів. Загадка. Формування аудіативних умінь за змістом вірша Г.
Бойка
|
Письмо буквосполучень дз, Дз, слів із ними.
Безвідривне поєднання букв.
С. 52 – 53
|
-
Пише буквосполучення дз, Дз з дотриманням правильної
форми, висоти, ширини
-
Списує з друкованого тексту
-
Виконує складовий, звуко-буквений аналіз слів
-
Пише під диктовку слова і букви
-
Перевіряє написане, виправляє помилки
-
Визначає
кількість складів у слові
-
Виконує звуко-буквені
зіставлення
- Правильно інтонує речення, різні за метою
висловлювання та інтонацією, відповідно до розділових знаків
|
|
195-196
|
Звуко-буквені зіставлення. Аналітико-синтетичні
види роботи зі словами — назвами предметів, які намальовані у віночку.
Формування вмінь читати слова з буквосполученням дз
|
Повторення вивчених букв. Аналітико-синтетичні
вправи. Мовні ігри. Словниковий диктант. Списування з друкованого тексту
|
-
Правильно інтонує речення, різні за метою висловлювання
та інтонацією, відповідно до розділових знаків
-
Пише вивчені букви з дотриманням правильної форми,
висоти, ширини
-
Списує з друкованого тексту
-
Пише під диктовку слова
-
Перевіряє написане, виправляє помилки
|
|
197-198
|
Апостроф. Роль апострофа в українській мові.
Вимова і написання слів з апострофом. Опрацювання вірша Д.Білоуса.
|
Написання складів і слів з апострофом. Звуковий
аналіз слів. Пояснювальний диктант. С. 54 - 55
|
-
Правильно інтонує речення, різні за метою висловлювання
та інтонацією, відповідно до розділових знаків
-
Пише слова з апострофом з дотриманням правильної форми,
висоти, ширини
-
Списує з друкованого тексту
-
Пише під диктовку слова
-
Перевіряє написане, виправляє помилки
|
|
199-200
|
Формування умінь читати слова з апострофом.
Аналітико-синтетичні види роботи зі словами — назвами предметів, які
намальовані у віночку (с. 172—173
|
Написання складів і слів з апострофом.
Звуко-буквені зіставлення. Мовні ігри. Списування
з друкованого тексту.
|
-
Правильно читає слова з апострофом
-
Пише слова з апострофом з дотриманням правильної форми,
висоти, ширини
-
Списує з друкованого тексту
-
Пише під диктовку слова
-
Перевіряє написане, виправляє помилки
|
Післябукварний
період
201-202
|
Ознайомлення з підручником «Читанка». Прислухайтеся до звуків,
читайте правильно. С.Козлов «Звуки і голоси» (с.3)
|
Ознайомлення з підручником «Українська мова».
Абетка. Звуки і букви. Голосні звуки
|
-
читає текст правильно, виразно, усвідомлюючи його зміст;
-
знає абеткові назви букв
-
знає, що слова складаються зі звуків, що звуки на письмі позначаються
буквами
-
розрізняє голосні звуки
|
|
203-204
|
Читайте правильно —
чітко вимовляйте звуки.
Г. Малик «Казка про те, чому пагупа не навчився розмовляти».
|
Приголосні звуки.
|
-
читає текст правильно, виразно, усвідомлюючи його зміст;
-
знає абеткові назви букв
-
знає, що слова складаються зі звуків, що звуки на письмі позначаються
буквами
-
розрізняє приголосні звуки
|
|
205-206
|
Читайте,
запам'ятовуйте.
М. Богуславський
«Бабуся вихідна».
Г. Бойко «Сама
бачила». Робота з дитячою книгою.
|
Урок розвитку зв’язного мовлення. Переказування
прослуханого тексту за запитаннями
|
-
читає текст правильно, виразно, усвідомлюючи його зміст;
-
Практично розрізняє, називає структурні елементи
дитячої книги;
-
Дотримується
правил збереження дитячої книжки
-
Переказує
прослуханий текст за запитаннями
|
|
207-208
|
Розумійте значення
слова, правильно його читайте. О. Ільченко «Про хлопчика Тоні, кашу і мудрого крука» (казка).
|
Приголосні звуки: м'які й тверді.
|
-
знає, що слова складаються зі звуків, що звуки на письмі позначаються
буквами
-
розрізняє приголосні м’які й тверді звуки
-
читає текст правильно, виразно, усвідомлюючи його зміст;
|
|
209-210
|
Вимовляйте чітко звуки
— читайте правильно. Г. Малик
«У лісі».
|
Дзвінкі й глухі приголосні звуки.
|
-
знає, що слова складаються зі звуків, що звуки на письмі позначаються
буквами
-
розрізняє приголосні дзвінкі й глухі звуки
-
читає текст правильно, виразно, усвідомлюючи його зміст;
|
|
211-212
|
Учіться визначати у
тексті пригоду.
Т. Пустовар «Цуцик
і ґудзик». С.
Шаповалов
«Зозуляста курка».
|
Буква й і буквосполучення йо. Виконання мовних завдань
|
-
читає текст правильно, виразно, усвідомлюючи його зміст;
-
правильно вимовляє звук й;
-
виконує мисленнєві операції за аналогією під час самостійної роботи
-
знаходить помилки у власній роботі, виправляє їх
|
213-214
|
Чітко вимовляйте звуки.
Висловлюйте цікаві думки.
3. Мензатюк «Гарбузище».
|
Буква ґ. Виконання мовних завдань.
|
-
читає текст правильно, виразно, усвідомлюючи його зміст;
-
правильно вимовляє звук ґ, пише букву ґ;
-
виконує мисленнєві операції за аналогією під час самостійної роботи
- знаходить помилки у власній роботі, виправляє
їх
|
|
215-216
|
І.Просяник «Веселинки від Наталинки
|
Букви г і ґ. Виконання мовних завдань
|
-
читає текст правильно, виразно, усвідомлюючи його зміст;
-
правильно вимовляє звуки ґ і г, пише букви ґ і г;
-
виконує мисленнєві операції за аналогією під час самостійної роботи
-
знаходить помилки у власній роботі, виправляє їх
|
|
217-218
|
Слухайте, читайте,
уявляйте. д. Красицький «Малий маляр».
|
Буква я.
|
-
читає текст правильно, виразно, усвідомлюючи його зміст;
-
правильно позначає на письмі м’якість приголосних звуків
|
|
219-220
|
Читайте уважно. С. Цушко «Комп'ютернята». Т. Петровська «Молоко».
|
Буква ю. Звуко-буквений аналіз слів.
|
-
читає текст правильно, виразно, усвідомлюючи його зміст;
-
правильно позначає на письмі м’якість приголосних звуків
-
виконує звуко-буквений аналіз слів
|
|
221-222
|
Навчайтеся бути
уважними до слова.
С. Козлов
«Дозвольте з вами посутінкувати...». Робота з дитячою книгою.
|
Буква є. Урок розвитку зв’язного мовлення. Побудова зв’язного
висловлювання за серією малюнків.
|
-
читає текст правильно, виразно, усвідомлюючи його зміст;
-
правильно позначає на письмі м’якість приголосних звуків
-
будує зв’язне висловлювання за серією малюнків
-
Практично розрізняє, називає структурні елементи
дитячої книги;
-
Дотримується
правил збереження дитячої книжки
|
|
223-224
|
Учіться записувати свої думки та почуття.
І. Роздобудько «Місяць у слоїку».
|
Буква ї. Звуко-буквений аналіз слів.
|
-
читає текст правильно, виразно, усвідомлюючи його зміст;
-
правильно позначає на письмі м’якість приголосних звуків
-
виконує звуко-буквений аналіз слів
-
вміє записувати свої думки та почуття
|
225-226
|
Чітко вимовляйте звуки. Читайте правильно.
М. Герасименко «Мобільний телефон».
|
Знак м'якшення (ь). Буквосполучення ьо. Звуко-буквений аналіз слів із знаком м'якшення.
|
-
читає текст правильно, виразно, усвідомлюючи його зміст;
-
правильно позначає на письмі м’якість приголосних звуків
-
виконує звуко-буквений аналіз слів зі знаком м’якшення
- правильно вимовляє звуки, позначає на
письмі м’якість приголосних звуків
|
|
227-228
|
Барвисті слова у творі. М. Слабошпицький «Лелеча весна».
|
Перенос слів із буквою ь і буквосполученням ьо.
|
-
читає текст правильно, виразно, усвідомлюючи його зміст;
-
правильно позначає на письмі м’якість приголосних звуків
-
виконує звуко-буквений аналіз слів зі знаком м’якшення
- правильно
вимовляє звуки, позначає на письмі м’якість приголосних звуків
-
Вміє переносити слова із буквою ь і буквосполученням ьо
|
|
229-230
|
Гарний, радісний настрій твору. Визначайте настрій у
творі. Є. Шморгун «Ла-та-та!».
|
Буква щ. Словниковий диктант.
|
-
читає текст правильно, виразно, усвідомлюючи його зміст;
-
визначає настрій твору;
-
Пише під диктовку слова
-
Перевіряє
написане, виправляє помилки
|
|
231-232
|
Звуки весни у творі. В. Чухліб «Джмелиний оркестр».
|
Буквосполучення дж, звук [дж] Звуко-буквений аналіз слів
|
-
читає твір правильно, виразно, усвідомлюючи його зміст;
-
визначає настрій твору;
-
читає і пише слова з буквами
українського алфавіту і буквосполученням –дж;
-
виконує звуко-буквений аналіз слів;
-
любить спостерігати за природою рідного краю
|
|
233-234
|
Як треба читати. Л. Вороніиа «Бурулька» (казка).
|
Буквосполучення дз, звук [дз]
|
-
читає твір правильно, виразно, усвідомлюючи його зміст;
-
визначає настрій твору;
-
читає і пише слова з буквами
українського алфавіту і буквосполученням –дз;
-
виконує звуко-буквений аналіз слів;
-
любить спостерігати за природою рідного краю
|
235-236
|
Міркуйте, чому так. Б. Грінченко «Ластівка».
|
Апостроф. Письмо під диктування.
|
- не завдає шкоди рослинам і тваринам;
- пише під диктування слова, речення з 3-4 слів,
написання яких здійснюється за фонетичним принципом;
- робить висновок-узагальнення
|
|
237-238
|
Читайте правильно. С. Махотін «Кошеня Гусєв».
|
Склад. Поділ слова на склади.
|
-
читає текст правильно, виразно, усвідомлюючи його зміст;
- поділяє
на склади слова з двох-трьох складів
|
|
239-240
|
Хто у творі подобається і чим.
Н. Сняданко «Матвійкові іграшки».
|
Велика буква в іменах і прізвищах людей.
|
-
Дотримується правил вживання великої літери в іменах і прізвищах
людей;
-
читає текст правильно, виразно, усвідомлюючи його зміст;
-
відповідає на поставлене запитання;
|
|
241-242
|
Слухайте, думайте. 3. Мензатюк «Ярмарок». Робота з дитячою книжкою.
|
Велика буква в назвах міст, сіл, річок. Урок
розвитку зв’язного мовлення. Побудова зв’язного висловлювання
|
-
читає текст правильно, виразно, усвідомлюючи його зміст;
-
відповідає на поставлене запитання;
-
розуміє зміст прочитаного;
-
Дотримується правил вживання великої літери в назвах міст, сіл, річок;
-
будує зв’язне висловлювання;
-
Практично розрізняє, називає структурні елементи
дитячої книги;
-
Дотримується
правил збереження дитячої книжки
|
|
243-244
|
Читаючи, керуйте своїм голосом.
Т. Маршалова «Лісова кравчиня».
|
Слова — назви предметів.
|
-
читає текст правильно, виразно, усвідомлюючи його зміст;
-
відповідає на поставлене запитання;
-
розуміє зміст прочитаного
-
впізнає і розрізняє слова-назви предметів;
-
ставить до слів питання хто? що?
|
|
245-246
|
Учіться розповідати про себе.
М. Павленко «Я — Оля Маляренко...».
|
Закріплення знань про слова — назви предметів
|
-
читає текст правильно, виразно, усвідомлюючи його зміст;
-
відповідає на поставлене запитання;
-
розуміє зміст прочитаного
-
впізнає і розрізняє слова-назви предметів;
-
ставить до слів питання хто? що?
-
поважає членів своєї родини, ввічливо спілкується з ними;
-
вміє розповідати про себе
|
247-248
|
Що розповідається в тексті про...? Леся Українка «Вишеньки».
|
Слова — назви ознак предметів.
|
-
читає текст правильно, виразно, усвідомлюючи його зміст;
-
відповідає на поставлене запитання;
-
розуміє зміст прочитаного
-
впізнає і розрізняє слова-ознаки
предметів;
- ставить до слів питання який? яка? яке?
які?
|
|
249-250
|
Який: добрий чи злий? А. Григорук «Волелюбний вітер».
|
Закріплення знань про слова — назви ознак предметів.
|
-
читає текст правильно, виразно, усвідомлюючи його зміст;
-
відповідає на поставлене запитання;
-
розуміє зміст прочитаного
-
впізнає і розрізняє слова-ознаки
предметів;
- ставить до слів питання який? яка? яке?
які?
|
|
251-252
|
І голосом, і рухами. 3. Мензатюк «Як до жабок говорити».
|
Слова — назви дій предметів.
|
-
читає текст правильно, виразно, усвідомлюючи його зміст;
-
відповідає на поставлене запитання;
-
розуміє зміст прочитаного
-
впізнає і розрізняє слова-дії
предметів;
- ставить до слів питання що робить? Що
роблять?
-
Інтонаційно правильно вимовляє речення, різні за метою висловлювання
|
|
253-254
|
Уважно слухайте текст, міркуйте, що буде далі. В. Запорожець «Кульбабка».
|
Закріплення знань про слова — назви дій предметів.
|
-
читає текст правильно, виразно, усвідомлюючи його зміст;
-
відповідає на поставлене запитання;
-
розуміє зміст прочитаного
-
впізнає і розрізняє слова-дії
предметів;
- ставить до слів питання що робить? Що
роблять?
-
Інтонаційно правильно вимовляє речення, різні за метою висловлювання
-
Виконує мисленнєві операції
|
|
255-256
|
Уважно слухайте, читайте, шукайте в тексті
відповіді. І.
Франко «Кролик і
Ведмідь» (казка).
|
Слова, протилежні за значенням.
|
-
читає текст правильно, виразно, усвідомлюючи його зміст;
-
відповідає на поставлене запитання;
-
розуміє зміст прочитаного
-
Інтонаційно правильно вимовляє речення, різні за метою висловлювання
-
Виконує мисленнєві операції
-
Розрізняє слова, протилежні за значенням
|
257-258
|
Читайте — думайте. А. Григорук «Гра». Контроль техніки читання.
|
Слова, близькі за значенням.
|
-
читає текст правильно, виразно, усвідомлюючи його зміст;
-
відповідає на поставлене запитання;
-
розуміє зміст прочитаного
-
Інтонаційно правильно вимовляє речення, різні за метою висловлювання
-
Виконує мисленнєві операції
-
Розрізняє слова, близькі за значенням
-
Читає вголос у темпі 20-30 слів за хвилину доступні тексти цілими
словами
|
|
259-260
|
Слова в тексті яскраві. В. Чухліб «Як Сонце сходить». Робота з дитячою книжкою.
|
Слова, однакові за звучанням, проте різні за
значенням. Розвиток зв'язного мовлення. Будова зв’язного висловлювання на
основі прослуханого тексту
|
-
Розрізняє слова, однакові за звучанням, проте різні за значенням;
-
Будує зв’язне висловлювання на основі прослуханого тексту;
-
Практично розрізняє, називає структурні елементи
дитячої книги;
-
Дотримується
правил збереження дитячої книжки
-
Правильно
називає книжку;
-
Виділяє,
показує на обкладинці книжки прізвище письменника, назву твору
|
|
261-262
|
Смішні пригоди. «Пригода з Дем'яном» (з польського гумору).
|
Речення. Вживання розділових знаків у кінці речення.
|
-
Упізнає речення за певною комунікативною ознакою;
-
Визначає кількість слів у реченні;
-
Інтонаційно правильно вимовляє і читає речення, різні за метою
висловлювання, і відповідно оформлює їх на письмі;
-
Правильно вживає розділові знаки під час списування та запису на слух речень
|
|
263-264
|
На сонці тепло, біля матері добре. А. Костецький «Все не так».
|
Контрольне списування
|
-
Списує текст (20-30 слів), дотримуючись правил
каліграфії;
-
Перевіряє написане;
-
Виправляє допущені помилки;
-
Поважає членів своєї родини
-
Ввічливо спілкується з ними
|
|
265-266
|
Найважливіша думка. Л. Лапіна «Як півник співати навчився».
|
Закріплення знань про речення. Списування і
складання речень.
|
-
Списує речення, дотримуючись правил
каліграфії;
-
Перевіряє написане;
-
Виправляє допущені помилки;
-
Складає і записує речення
|
267-268
|
Учіться висловлювати своє ставлення до описаного. М. Яснов «Жива природа».
|
Текст. Зміст, заголовок тексту. Відповідність
заголовка змістові тексту.
|
-
висловлює власне ставлення до описаного;
-
читає текст правильно, виразно, усвідомлюючи його зміст;
-
відповідає на поставлене запитання;
-
розуміє зміст прочитаного
-
розрізняє текст;
-
обирає самостійно заголовок до тексту;
|
|
269-270
|
Не лінуйтеся, говоріть зрозуміло. Г. Павлишина «Економія слів». Робота з дитячою
книжкою.
|
Урок розвитку зв’язного мовлення. Закріплення знань
про текст.
|
-
Списує речення, дотримуючись правил
каліграфії;
-
Перевіряє написане;
-
Виправляє допущені помилки;
-
відповідає на поставлене запитання;
-
розуміє зміст прочитаного
-
розрізняє текст;
-
обирає самостійно заголовок до тексту;
-
визначає кількість речень у тексті
|
|
271-272
|
Можна намалювати словом. Л. Денисенко «Історія про те, як Ліза вигадала
Цюцю П. та пішла її розшукувати».
|
Контроль навчальних досягнень учнів. Перевірна
робота.
|
-
пише під диктування зв’язний текст обсягом 20-30 слів, написання яких
здійснюється за фонетичним принципом
-
Перевіряє написане;
-
Виправляє допущені помилки;
-
відповідає на поставлене запитання;
-
розуміє зміст прочитаного
|
|
273-274
|
Навчайтеся розуміти переживання.
В. Марсюк «Диктант».
|
Аналіз контрольної роботи. Виконання мовних завдань.
|
-
Перевіряє написане;
-
Виправляє допущені помилки;
-
відповідає на поставлене запитання;
-
розуміє зміст прочитаного
-
оцінює словесно результати своєї діяльності
|
|
275-276
|
Визначайте настрій вірша. О. Палійчук «Алло!». С. Гусак «Канікули». Г. Чубач «У селі в бабусі». Л. Гоян «Канікули».
|
Узагальнення і систематизація знань учнів.
|
-
відповідає на поставлене запитання;
-
розуміє зміст прочитаного
-
оцінює словесно результати своєї діяльності
|
|
277-278
|
Узагальнюючий урок за ІІ семестр
|
-
|
||
279-280
|
Підсумковий урок за рік
|
-
|
Українська мова( навчання грамоти: мова і читання ) ІІ семестр
Календарно-тематичне планування з математики 1 клас
І-ІІ семестр.
І-ІІ семестр.
Календарно- тематичне планування фізичної культури ІІ семестр
Коментарі
Дописати коментар