Перейти до основного вмісту

Календарно - тематичне планування уроків

орієнтовне календарно - тематичне планування для 3 класу із змінами на 2016-2017 н.р.
Планування ( взято із сайту шкільне життя)




2 клас
Календарно - тематичне планування для 2 класу

Календарно- тематичне планування з української мови( навчання грамоти: мови і читання) ІІ семестр( за підручником М.Д. Захарійчука, В.О. Науменка)
131-132

Робота з дитячою книгою. Якими можуть бути персонажі твору? Який ти? Ти — добрий. Ти — добра.
Урок розвитку мовлення. Слова – назви звірів.
-         

133-134

Звук [х], позначення його буквою «ха». Звуко-буквений аналіз слів. Читання складів, слів. Формування аудіативних умінь за текстом В. Чухліба (с. 128). Звуко-буквені зіставлення. Аналітико-синтетичні види роботи зі словами — назвами предметів, які намальовані у віночку. Диференційований підхід у формуванні вмінь читати (с. 129). Розвиток мовлення за віршем М. Зайця (с. 129)
Письмо малої букви х, складів із нею. Складовий аналіз слів. Диктант прямих складів.  Списування з друкованого тексту (С. 10 – 11)
-        Пише рядкову букву х з дотриманням правильної форми, висоти, ширини
-        Списує з друкованого тексту
-        Виконує складовий, звуко-буквений аналіз слів
-        Пише під диктовку букви
-          Перевіряє написане, виправляє помилки
-          Визначає кількість складів у слові
-     Виконує звуко-буквені зіставлення
135-136

Закріплення звукового значення букви «ха». Читання слів, речень. Бесіда на тему «Міста України». Словниково- логічні вправи. Розвиток мовлення за змістом ілюстративного ма​теріалу. Мовні ігри (с. 130). Диференційований підхід у формуванні вмінь читати
(с. 131)
Письмо великої букви X. Написання буквосполучень, слів. Списування речень, поданих друкованим шрифтом.
С. 12 – 13
-        Пише велику букву Х з дотриманням правильної форми, висоти, ширини
-        Списує з друкованого тексту
-        Виконує складовий, звуко-буквений аналіз слів
-        Пише під диктовку букви
-          Перевіряє написане, виправляє помилки
-          Визначає кількість складів у слові
-      Виконує звуко-буквені зіставлення
137-138

Звук [ж], позначення його буквою «же». Дзвінка вимова звука [ж] у кінці складів та слів. Читання складів, слів. Формування аудіативних умінь за текстом А. Мілна (с. 132). Звуко-буквені зіставлення. Аналітико-синтетичні види роботи зі словами — назвами предметів, які намальовані у віночку. Диференційований підхід у формуванні вмінь читати (с. 133).
Письмо малої букви ж. Підготовчі графічні вправи. Написання буквосполучень та слів із буквою ж. (С. 14 – 15)
-        Пише рядкову букву ж з дотриманням правильної форми, висоти, ширини
-        Списує з друкованого тексту
-        Виконує складовий, звуко-буквений аналіз слів
-        Пише під диктовку букви
-          Перевіряє написане, виправляє помилки
-          Визначає кількість складів у слові
-        Виконує звуко-буквені зіставлення
139-140

Закріплення звукового значення букви «же». Читання слів. Опрацювання тексту. Словниково-логічні вправи. Розвиток мовлення за віршем М. Пригари «Тайна» (с. 135). Диференційований підхід у формуванні вмінь читати (с. 134-135)
Письмо великої букви Ж, складів із нею. Складовий аналіз слова. Мовні ігри. Словниковий диктант. Списування з друкованого тексту ( С. 16 – 17)
-        Пише велику букву Ж з дотриманням правильної форми, висоти, ширини
-        Списує з друкованого тексту
-        Виконує складовий, звуко-буквений аналіз слів
-        Пише під диктовку букви
-          Перевіряє написане, виправляє помилки
-          Визначає кількість складів у слові









                                                                                                                                                                                                                           
141-142

Звук [ш], позначення його буквою «ша». Читання складів, слів. Зіставлення звуків [ж] — [ш]. Анаграми. Формування аудіативних умінь за віршем Н. Кир'ян (с. 136). Звуко-буквені зіставлення. Аналітико-синтетичні види роботи зі словами — назвами предметів, які намальовані у віночку. Диференційований підхід у формуванні вмінь читати. Розвиток мовлення за віршем В.Сосюри «Орися кошика взяла» (с. 137).
Письмо малої букви ш. Підготовчі графічні вправи. Написання складів, слів і речень. С. 18 – 19
-        Пише рядкову букву ш з дотриманням правильної форми, висоти, ширини
-        Списує з друкованого тексту
-        Виконує складовий, звуко-буквений аналіз слів
-        Пише під диктовку букви
-          Перевіряє написане, виправляє помилки
-          Визначає кількість складів у слові
- Виконує звуко-буквені зіставлення
143-144

Закріплення звукового значення букви «ша». Читання слів. Опрацювання вірша Т. Коломієць «Колосок». Розвиток мовлення за текстом В. Орлова (с. 139). Диференційований підхід у формуванні вмінь читати. Розвиток діалогічного мовлення (с. 138—139).
Письмо великої букви Ш. Підготовчі графічні вправи. Написання буквосполучень, слів і речень. С. 20 – 21
-        Пише велику букву Ш з дотриманням правильної форми, висоти, ширини
-        Списує з друкованого тексту
-        Виконує складовий, звуко-буквений аналіз слів
-        Пише під диктовку букви
-          Перевіряє написане, виправляє помилки
-        Визначає кількість складів у слові
145-146

Буква «ї», позначення нею сполучення звуків [йі]. Звуко-буквений аналіз слів. Опрацювання вірша О. Січкаря «Їжача хата». Формування аудіативних умінь за віршем О. Палійчука (с. 140). Звуко-буквені зіставлення. Аналітико-синтетичні види роботи зі словами — назвами предметів, які намальовані у віночку. Диференційований підхід у формуванні вмінь читати (с. 140—141). Розвиток мовлення за текстом В. Сухомлинського (С. 141)
Письмо малої букви ї, буквосполучень із нею. Списування з друкованого тексту. Буквений і словниковий диктант. С. 22 – 23
-        Пише рядкову букву ї з дотриманням правильної форми, висоти, ширини
-        Списує з друкованого тексту
-        Виконує складовий, звуко-буквений аналіз слів
-        Пише під диктовку букви
-          Перевіряє написане, виправляє помилки
-          Визначає кількість складів у слові
-        - Виконує звуко-буквені зіставлення
147-148

Робота з дитячою книгою. Ти — хоробрий. Ти — хоробра. Розширення рис характеру персонажів твору. Збагачення словника першокласників словами «розумний», «розумна». Читання та розігрування творів, у яких прославляється розум.
Урок розвитку мовлення. Назви птахів.
- має уявлення  про риси, які властиві людині, персонажам твору;
- вміє визначати їх за вчинками;
- усвідомлює сутність поняття «розумний»;
- впізнаває прочитаний твір за орієнтирами; заголовок, малюнки;
- розпізнає різних птахів
149-150

Буква «Ї», позначення нею сполучень звуків «йї» Опрацювання вірша Г. Чубач «Я живу в Україні». Розвиток мовлення за віршем О.
Василенко (с. 143). Диференційований підхід у формуванні вмінь читати. Розвиток умінь виразного читання.
Письмо великої букви Ї, складів та слів із нею. Мовні ігри. Словниковий диктант. Списування з друкованого тексту.
-        Пише велику букву Ї з дотриманням правильної форми, висоти, ширини
-        Списує з друкованого тексту

-        Виконує складовий, звуко-буквений аналіз слів
-        Пише під диктовку слова
-          Перевіряє написане, виправляє помилки
- Визначає кількість складів у слові
151-152

Закріплення букви Ї. Розвиток мовлення за віршем О.Василенка «Я- Українка». Диференційований підхід у формуванні вмінь читати.  Розвиток умінь виразного читання
Повторення вивчених букв. Аналітико-синтетичні вправи. Мовні ігри. Словниковий диктант. Списування з друкованого тексту.
-        Пише вивчені букви з дотриманням правильної форми, висоти, ширини
-        Списує з друкованого тексту
-        Пише під диктовку слова
-          Перевіряє написане, виправляє помилки
-        Правильно інтонує речення, різні за метою висловлювання та інтонацією, відповідно до розділових знаків
153-154

Буква «я», позначення нею сполучення звуків [йа]. Позначення буквою «я» звука [а] та м'якості попереднього приголосного. Звуко-буквений аналіз слів. Формування аудіативних умінь за віршем Л. Вознюк (с. 144 - 145). Звуко-буквені зіставлення. Аналітико-синтетичні види роботи зі словами — назвами предметів, які намальовані у віночку. Формування вмінь читати слова з буквою Я.
Письмо малої букви я. Підготовчі графічні вправи. Написання буквосполучень, слів. Буквений і словниковий диктант. Списування з друкованого тексту.

С. 26 – 27
-        Пише рядкову букву я з дотриманням правильної форми, висоти, ширини
-        Списує з друкованого тексту
-        Виконує складовий, звуко-буквений аналіз слів
-        Пише під диктовку слова і букви
-          Перевіряє написане, виправляє помилки
-          Визначає кількість складів у слові
-         Виконує звуко-буквені зіставлення
-        Правильно інтонує речення, різні за метою висловлювання та інтонацією, відповідно до розділових знаків
155-156

Закріплення звукових значень букви «я». Читання слів. Опрацювання вірша В. Крищенка «Сонячне яблуко» (с.146-147). Диференційований підхід у формуванні вмінь читати. Розвиток умінь виразного читання.
Письмо великої букви Я, буквосполучень із нею. Словниковий диктант.  Складовий аналіз слів. Закріплення.

С. 28 – 29
-        Пише велику букву Я з дотриманням правильної форми, висоти, ширини
-        Списує з друкованого тексту
-        Виконує складовий, звуко-буквений аналіз слів
-        Пише під диктовку слова
-          Перевіряє написане, виправляє помилки
- Визначає кількість складів у слові
-Правильно інтонує речення, різні за метою висловлювання та інтонацією, відповідно до розділових знаків

157-158

Закріплення букви Я. Розвиток мовлення за текстом «Мілкі Маус». Диференційований підхід у формуванні вмінь читати
Повторення вивчених букв. Аналітико-синтетичні вправи. Мовні ігри. Словниковий диктант. Списування з друкованого тексту
-        Правильно інтонує речення, різні за метою висловлювання та інтонацією, відповідно до розділових знаків
-        Пише вивчені букви з дотриманням правильної форми, висоти, ширини
-        Списує з друкованого тексту


159-160

Робота з дитячою книгою. Ти — розумний. Ти — розумна. Вчинки персонажів твору.
Характерні риси персонажів твору. Розумний — нерозумний; добре це чи погано.
Урок розвитку мовлення. Тематична група слів «Пори року».
-        Вміє сприймати зміст твору, визначати вчинки персонажів, давати їм характеристику
-        Усвідомлює свої вчинки і прагнути до хорошого
-        Практично розрізняє, називає структурні елементи дитячої книги;
-        Дотримується правил збереження дитячої книжки
161-162

Буква «ю», позначення нею сполучення звуків [йу]. Позначення буквою «ю» звука [у] та м'якості попереднього приголосного. Звуко-буквений аналіз слів. Формування аудіативних умінь за текстом А. Григорука (с. 148 - 149). Звуко-буквені зіставлення. Аналітико-синтетичні види роботи зі словами — назвами предметів, які намальовані у віночку. Формування вмінь читати слова з буквою Ю. Розвиток мовлення за змістом тексту за Я. Гояном.
Письмо малої букви ю. Підготовчі графічні вправи. Написання буквосполучень, слів, речень. С. 30 – 31
-        Пише рядкову букву ю з дотриманням правильної форми, висоти, ширини
-        Списує з друкованого тексту
-        Виконує складовий, звуко-буквений аналіз слів
-        Пише під диктовку слова і букви
-          Перевіряє написане, виправляє помилки
-          Визначає кількість складів у слові
-         Виконує звуко-буквені зіставлення
-      Правильно інтонує речення, різні за метою висловлювання та інтонацією, відповідно до розділових знаків


163-164

Закріплення звукових значень букви «ю». Звуко-буквений аналіз слів. Опрацювання вірша Т. Петровської.
Письмо великої букви Ю, складів та слів із нею. Написання речень. Диктант  складів. С. 32 – 33
-        Пише велику букву Ю з дотриманням правильної форми, висоти, ширини
-        Списує з друкованого тексту
-        Виконує складовий, звуко-буквений аналіз слів
-        Пише під диктовку слова
-          Перевіряє написане, виправляє помилки
- Визначає кількість складів у слові
-Правильно інтонує речення, різні за метою висловлювання та інтонацією, відповідно до розділових знаків
165-166

Словниково-логічні вправи. Диференційований підхід у формуванні вмінь читати. Розвиток умінь виразного читання. Розвиток мовлення за текстом В. Сухомлинського «Усі книжечки хороші» (с. 150 - 151)
Повторення вивчених букв. Аналітико-синтетичні вправи. Мовні ігри. Словниковий диктант. Списування з друкованого тексту
-        Правильно інтонує речення, різні за метою висловлювання та інтонацією, відповідно до розділових знаків
-        Пише вивчені букви з дотриманням правильної форми, висоти, ширини
-        Списує з друкованого тексту
-        Пише під диктовку слова
-        Перевіряє написане, виправляє помилки
167-168

Буква «є», позначення нею сполучення звуків [йе]. Позначення буквою «є» звука [е] та м'якості попереднього приголосного. Звуко-буквений аналіз слів. Формування аудіативних умінь за змістом тексту за І. Сенченком
(с. 152). Звуко-буквені зіставлення. Аналітико-синтетичні види роботи зі словами — назвами предметів, які намальовані у віночку. Формування вмінь читати слова із буквою Є. Розвиток мовлення за віршем Т. Шевченка.
Письмо малої букви є. Підготовчі графічні вправи. Написання складів та слів із буквою є. С. 34 – 35
-        Пише рядкову букву є з дотриманням правильної форми, висоти, ширини
-        Списує з друкованого тексту
-        Виконує складовий, звуко-буквений аналіз слів
-        Пише під диктовку слова і букви
-          Перевіряє написане, виправляє помилки
-          Визначає кількість складів у слові
-         Виконує звуко-буквені зіставлення
-      Правильно інтонує речення, різні за метою висловлювання та інтонацією, відповідно до розділових знаків

169-170

Закріплення звукових значень букви «є». Опрацювання вірша А. Камінчука «Єноти». Словниково-логічні вправи
Письмо великої букви Є. Підготовчі графічні вправи. Написання буквосполучень і речень. Вибірковий диктант. С. 36 – 37
-        Пише велику букву Є з дотриманням правильної форми, висоти, ширини
-        Списує з друкованого тексту
-        Виконує складовий, звуко-буквений аналіз слів
-        Пише під диктовку слова
-          Перевіряє написане, виправляє помилки
- Визначає кількість складів у слові
-Правильно інтонує речення, різні за метою висловлювання та інтонацією, відповідно до розділових знаків
171-172

Розвиток мовлення за текстом Л. Мур (154—155). Диференційований підхід у формуванні вмінь читати. Розвиток умінь виразного читання.
Повторення вивчених букв. Аналітико-синтетичні вправи. Мовні ігри. Словниковий диктант. Списування з друкованого тексту
-        Правильно інтонує речення, різні за метою висловлювання та інтонацією, відповідно до розділових знаків
-        Пише вивчені букви з дотриманням правильної форми, висоти, ширини
-        Списує з друкованого тексту
-        Пише під диктовку слова
-        Перевіряє написане, виправляє помилки
173-174

Закріплення букви є. Робота з дитячою книгою.
Урок розвитку мовлення. Слова – назви явищ природи.
-        Вміє сприймати зміст твору, визначати вчинки персонажів, давати їм характеристику
-        Усвідомлює свої вчинки і прагнути до хорошого
-        Практично розрізняє, називає структурні елементи дитячої книги;
-        Дотримується правил збереження дитячої книжки
175-176

Звуки [ц], [ц'], позначення їх буквою «це». Звуко-буквений аналіз слів. Читання складів, слів. Формування аудіативних умінь за змістом вірша В. Слєпцова (с. 156). Звуко-буквені зіставлення. Аналітико-синтетичні види роботи із словами — назвами предметів, які намальовані у віночку. Розвиток мовлення за текстом Н. Бічуї (с. 157). Диференційований підхід у формуванні вмінь читати слова з буквою Ц.
Письмо малої букви ц. Підготовчі графічні вправи. Письмо складів та слів із буквою ц. С. 38 – 39
-        Пише рядкову букву ц з дотриманням правильної форми, висоти, ширини
-        Списує з друкованого тексту
-        Виконує складовий, звуко-буквений аналіз слів
-        Пише під диктовку слова і букви
-          Перевіряє написане, виправляє помилки
-          Визначає кількість складів у слові
-         Виконує звуко-буквені зіставлення
-      Правильно інтонує речення, різні за метою висловлювання та інтонацією, відповідно до розділових знаків
177-178

Закріплення звукових значень букви «це». Читання слів. Опрацювання оповідання (за О. Березій).
Письмо великої букви Ц, буквосполучень та слів із нею. Написання речень. С. 40 – 41
-        Пише велику букву Ц з дотриманням правильної форми, висоти, ширини
-        Списує з друкованого тексту
-        Виконує складовий, звуко-буквений аналіз слів
-        Пише під диктовку слова
-          Перевіряє написане, виправляє помилки
- Визначає кількість складів у слові
-Правильно інтонує речення, різні за метою висловлювання та інтонацією, відповідно до розділових знаків
179-180

Розвиток мовлення за текстом Г. Манівої «Слухняні капці» (с. 159). Диференційований підхід у формуванні вмінь читати (с. 158).
Повторення вивчених букв. Аналітико-синтетичні вправи. Мовні ігри. Словниковий диктант. Списування з друкованого тексту
-        Правильно інтонує речення, різні за метою висловлювання та інтонацією, відповідно до розділових знаків
-        Пише вивчені букви з дотриманням правильної форми, висоти, ширини
-        Списує з друкованого тексту
-        Пише під диктовку слова
-        Перевіряє написане, виправляє помилки
181-182

Буква «ща», позначення нею звукосполучення [шч]. Зву- ко-буквений аналіз слів. Читання складів, слів. Формування аудіативних умінь за віршем В. Крищенка (с. 160 - 161). Звуко-буквені зіставлення. Аналітико-синтетичні види роботи зі словами — назвами предметів, які намальовані у віночку. Формування вмінь читати слова з буквою Щ. Розвиток мовлення за текстом Г. Тютюнника.
Письмо малої букви щ. Підготовчі графічні вправи. Написання складів, слів, речень. С. 42 – 43
-        Пише рядкову букву щ з дотриманням правильної форми, висоти, ширини
-        Списує з друкованого тексту
-        Виконує складовий, звуко-буквений аналіз слів
-        Пише під диктовку слова і букви
-          Перевіряє написане, виправляє помилки
-          Визначає кількість складів у слові
-         Виконує звуко-буквені зіставлення
-      Правильно інтонує речення, різні за метою висловлювання та інтонацією, відповідно до розділових знаків
183-184

Закріплення звукового значення букви «ща». Опрацювання вірша Л. Вознюк «Через річку по місточку...». Словниково-логічні вправи. Розвиток мовлення за віршем Л. Вознюк (с. 162 - 163). Диференційований підхід у формуванні вмінь читати. Розвиток умінь виразного читання.
Письмо великої букви Щ, буквосполучень та слів із нею
-        Пише велику букву Щ з дотриманням правильної форми, висоти, ширини
-        Списує з друкованого тексту
-        Пише під диктовку слова
-          Перевіряє написане, виправляє помилки
-        -Правильно інтонує речення, різні за метою висловлювання та інтонацією, відповідно до розділових знаків

185-186

Звук [ф], позначення його буквою «еф». Звуко-буквений аналіз слів. Читання складів, слів. Формування аудіативних умінь за текстом Е. Майнардус (с. 164 - 165). Звуко-буквені зіставлення. Аналітико-синтетичні види роботи зі словами — назвами предметів, які намальовані у віночку. Формування вмінь читати слова з буквою Ф.
Письмо малої букви ф. Підготовчі графічні вправи. Написання буквосполучень, слів. Списування речень, поданих друкованим шрифтом. С. 46 – 47
-        Пише рядкову букву ф з дотриманням правильної форми, висоти, ширини
-        Списує з друкованого тексту
-        Виконує складовий, звуко-буквений аналіз слів
-        Пише під диктовку слова і букви
-          Перевіряє написане, виправляє помилки
-          Визначає кількість складів у слові
-         Виконує звуко-буквені зіставлення
-      Правильно інтонує речення, різні за метою висловлювання та інтонацією, відповідно до розділових знаків
187-188

Закріплення звукового значення букви «еф». Опрацювання тексту «Фонтани». Словниково-логічні вправи. Формування вмінь читати слова із буквою Ф, Аналітико-синтетичні види роботи. Мовні ігри (с. 166—167).
Письмо великої букви Ф, буквосполучень із нею
-        Пише велику букву Ф з дотриманням правильної форми, висоти, ширини
-        Списує з друкованого тексту
-        Виконує складовий, звуко-буквений аналіз слів
-        Пише під диктовку слова
-          Перевіряє написане, виправляє помилки
- Визначає кількість складів у слові
-        Правильно інтонує речення, різні за метою висловлювання та інтонацією, відповідно до розділових знаків
189-190

Звук позначення його буквосполученням «дж». Відпрацювання злитої вимови звука [дж]. Звуко- буквений аналіз слів. Опрацювання віршів. Загадка. Формування аудіативних умінь за змістом тексту за Ю. Ярмишем
Письмо буквосполучень дж, Дж, слів із ними.  Словниковий диктант. С. 50 – 51
-        Пише буквосполучення дж, Дж з дотриманням правильної форми, висоти, ширини
-        Списує з друкованого тексту
-        Виконує складовий, звуко-буквений аналіз слів
-        Пише під диктовку слова і букви
-          Перевіряє написане, виправляє помилки
-          Визначає кількість складів у слові
-         Виконує звуко-буквені зіставлення
-    Правильно інтонує речення, різні за метою висловлювання та інтонацією, відповідно до розділових знаків
191-192

Звуко-буквені зіставлення. Аналітико-синтетичні види роботи зі словами — назвами предметів, які намальовані у віночку. Формування вмінь читати слова з буквосполученням дж. РДК
Урок розвитку зв’язного мовлення. Формування аудіативних вмінь за віршем Л.Вознюк
-        Вміє сприймати зміст твору, визначати вчинки персонажів, давати їм характеристику
-        Усвідомлює свої вчинки і прагнути до хорошого
-        Практично розрізняє, називає структурні елементи дитячої книги;
-        Дотримується правил збереження дитячої книжки

193-194

Звуки [дз], [дз'], позначення їх буквосполученням «дз». Відпрацювання злитої вимови звуків [дз], [дз']. Звуко- буквений аналіз слів. Опрацювання віршів. Загадка. Формування аудіативних умінь за змістом вірша Г. Бойка
Письмо буквосполучень дз, Дз, слів із ними. Безвідривне поєднання букв.
С. 52 – 53
-        Пише буквосполучення дз, Дз з дотриманням правильної форми, висоти, ширини
-        Списує з друкованого тексту
-        Виконує складовий, звуко-буквений аналіз слів
-        Пише під диктовку слова і букви
-          Перевіряє написане, виправляє помилки
-          Визначає кількість складів у слові
-         Виконує звуко-буквені зіставлення
-    Правильно інтонує речення, різні за метою висловлювання та інтонацією, відповідно до розділових знаків





195-196

Звуко-буквені зіставлення. Аналітико-синтетичні види роботи зі словами — назвами предметів, які намальовані у віночку. Формування вмінь читати слова з буквосполученням дз
Повторення вивчених букв. Аналітико-синтетичні вправи. Мовні ігри. Словниковий диктант. Списування з друкованого тексту
-        Правильно інтонує речення, різні за метою висловлювання та інтонацією, відповідно до розділових знаків
-        Пише вивчені букви з дотриманням правильної форми, висоти, ширини
-        Списує з друкованого тексту
-        Пише під диктовку слова
-        Перевіряє написане, виправляє помилки
197-198

Апостроф. Роль апострофа в українській мові. Вимова і написання слів з апострофом. Опрацювання вірша Д.Білоуса.
Написання складів і слів з апострофом. Звуковий аналіз слів. Пояснювальний диктант. С. 54 - 55
-        Правильно інтонує речення, різні за метою висловлювання та інтонацією, відповідно до розділових знаків
-        Пише слова з апострофом з дотриманням правильної форми, висоти, ширини
-        Списує з друкованого тексту
-        Пише під диктовку слова
-        Перевіряє написане, виправляє помилки
199-200

Формування умінь читати слова з апострофом. Аналітико-синтетичні види роботи зі словами — назвами предметів, які намальовані у віночку (с. 172—173
Написання складів і слів з апострофом.
Звуко-буквені зіставлення. Мовні ігри. Списування з друкованого тексту.
-        Правильно читає слова з апострофом
-        Пише слова з апострофом з дотриманням правильної форми, висоти, ширини
-        Списує з друкованого тексту
-        Пише під диктовку слова
-        Перевіряє написане, виправляє помилки

Післябукварний період
201-202

Ознайомлення з підручником «Читанка». Прислухайтеся до звуків, читайте правильно. С.Козлов «Звуки і голоси» (с.3)
Ознайомлення з підручником «Українська мова». Абетка. Звуки і букви. Голосні звуки
-          читає текст правильно, виразно, усвідомлюючи його зміст;
-          знає абеткові назви букв
-          знає, що слова складаються зі звуків, що звуки на письмі позначаються буквами
-          розрізняє голосні звуки
203-204

Читайте правильно — чітко вимовляйте звуки.
Г. Малик «Казка про те, чому пагупа не навчився розмовляти».
Приголосні звуки.
-          читає текст правильно, виразно, усвідомлюючи його зміст;
-          знає абеткові назви букв
-          знає, що слова складаються зі звуків, що звуки на письмі позначаються буквами
-          розрізняє приголосні звуки
205-206

Читайте, запам'ятовуйте. М. Богуславський «Бабуся вихідна». Г. Бойко «Сама бачила». Робота з дитячою книгою.
Урок розвитку зв’язного мовлення. Переказування прослуханого тексту за запитаннями
-          читає текст правильно, виразно, усвідомлюючи його зміст;
-        Практично розрізняє, називає структурні елементи дитячої книги;
-          Дотримується правил збереження дитячої книжки
-          Переказує прослуханий текст за запитаннями
207-208

Розумійте значення слова, правильно його читайте. О. Ільченко «Про хлопчика Тоні, кашу і мудрого крука» (казка).
Приголосні звуки: м'які й тверді.
-          знає, що слова складаються зі звуків, що звуки на письмі позначаються буквами
-          розрізняє приголосні м’які й тверді звуки
-          читає текст правильно, виразно, усвідомлюючи його зміст;
209-210

Вимовляйте чітко звуки — читайте правильно. Г. Малик «У лісі».
Дзвінкі й глухі приголосні звуки.
-          знає, що слова складаються зі звуків, що звуки на письмі позначаються буквами
-          розрізняє приголосні дзвінкі й глухі звуки
-          читає текст правильно, виразно, усвідомлюючи його зміст;
211-212

Учіться визначати у тексті пригоду. Т. Пустовар «Цуцик і ґудзик». С. Шаповалов «Зозуляста курка».
Буква й і буквосполучення йо. Виконання мовних завдань
-          читає текст правильно, виразно, усвідомлюючи його зміст;
-          правильно вимовляє звук й;
-          виконує мисленнєві операції за аналогією під час самостійної роботи
-          знаходить помилки у власній роботі, виправляє їх

213-214

Чітко вимовляйте звуки. Висловлюйте цікаві думки.
3. Мензатюк «Гарбузище».
Буква ґ. Виконання мовних завдань.
-          читає текст правильно, виразно, усвідомлюючи його зміст;
-          правильно вимовляє звук ґ, пише букву ґ;
-          виконує мисленнєві операції за аналогією під час самостійної роботи
- знаходить помилки у власній роботі, виправляє їх
215-216

І.Просяник «Веселинки від Наталинки
Букви г і ґ. Виконання мовних завдань
-          читає текст правильно, виразно, усвідомлюючи його зміст;
-          правильно вимовляє звуки ґ і г, пише букви ґ і г;
-          виконує мисленнєві операції за аналогією під час самостійної роботи
-          знаходить помилки у власній роботі, виправляє їх
217-218

Слухайте, читайте, уявляйте. д. Красицький «Малий маляр».
Буква я.
-          читає текст правильно, виразно, усвідомлюючи його зміст;
-          правильно позначає на письмі м’якість приголосних звуків
219-220

Читайте уважно. С. Цушко «Комп'ютернята». Т. Петровська «Молоко».
Буква ю. Звуко-буквений аналіз слів.
-          читає текст правильно, виразно, усвідомлюючи його зміст;
-          правильно позначає на письмі м’якість приголосних звуків
-          виконує звуко-буквений аналіз слів
221-222

Навчайтеся бути уважними до слова. С. Козлов «Дозвольте з вами посутінкувати...». Робота з дитячою книгою.
Буква є. Урок розвитку зв’язного мовлення. Побудова зв’язного висловлювання за серією малюнків.
-          читає текст правильно, виразно, усвідомлюючи його зміст;
-          правильно позначає на письмі м’якість приголосних звуків
-          будує зв’язне висловлювання за серією малюнків
-        Практично розрізняє, називає структурні елементи дитячої книги;
-          Дотримується правил збереження дитячої книжки
223-224

Учіться записувати свої думки та почуття.
І. Роздобудько «Місяць у слоїку».
Буква ї. Звуко-буквений аналіз слів.
-          читає текст правильно, виразно, усвідомлюючи його зміст;
-          правильно позначає на письмі м’якість приголосних звуків
-          виконує звуко-буквений аналіз слів
-          вміє записувати свої думки та почуття

225-226

Чітко вимовляйте звуки. Читайте правильно.
М. Герасименко «Мобільний телефон».
Знак м'якшення (ь). Буквосполучення ьо. Звуко-буквений аналіз слів із знаком м'якшення.
-          читає текст правильно, виразно, усвідомлюючи його зміст;
-          правильно позначає на письмі м’якість приголосних звуків
-          виконує звуко-буквений аналіз слів зі знаком м’якшення
 -       правильно вимовляє звуки, позначає на письмі м’якість приголосних звуків
227-228

Барвисті слова у творі. М. Слабошпицький «Лелеча весна».
Перенос слів із буквою ь і буквосполученням ьо.
-          читає текст правильно, виразно, усвідомлюючи його зміст;
-          правильно позначає на письмі м’якість приголосних звуків
-          виконує звуко-буквений аналіз слів зі знаком м’якшення
-     правильно вимовляє звуки, позначає на письмі м’якість приголосних звуків
-          Вміє переносити слова із буквою ь і буквосполученням ьо
229-230

Гарний, радісний настрій твору. Визначайте настрій у творі. Є. Шморгун «Ла-та-та!».
Буква щ. Словниковий диктант.
-          читає текст правильно, виразно, усвідомлюючи його зміст;
-          визначає настрій твору;
-        Пише під диктовку слова
-          Перевіряє написане, виправляє помилки
231-232

Звуки весни у творі. В. Чухліб «Джмелиний оркестр».
Буквосполучення дж, звук [дж] Звуко-буквений аналіз слів
-          читає твір правильно, виразно, усвідомлюючи його зміст;
-          визначає настрій твору;
-          читає і пише  слова з буквами українського алфавіту і буквосполученням –дж;
-          виконує звуко-буквений аналіз слів;
-          любить спостерігати за природою рідного краю
233-234

Як треба читати. Л. Вороніиа «Бурулька» (казка).
Буквосполучення дз, звук [дз]
-          читає твір правильно, виразно, усвідомлюючи його зміст;
-          визначає настрій твору;
-          читає і пише  слова з буквами українського алфавіту і буквосполученням –дз;
-          виконує звуко-буквений аналіз слів;
-          любить спостерігати за природою рідного краю

235-236

Міркуйте, чому так. Б. Грінченко «Ластівка».
Апостроф. Письмо під диктування.
- не завдає шкоди рослинам і тваринам;
- пише під диктування слова, речення з 3-4 слів, написання яких здійснюється за фонетичним принципом;
- робить висновок-узагальнення
237-238

Читайте правильно. С. Махотін «Кошеня Гусєв».
Склад. Поділ слова на склади.
-          читає текст правильно, виразно, усвідомлюючи його зміст;
-  поділяє на склади слова з двох-трьох складів
239-240

Хто у творі подобається і чим.
Н. Сняданко «Матвійкові іграшки».
Велика буква в іменах і прізвищах людей.
-          Дотримується правил вживання великої літери в іменах і прізвищах людей;
-          читає текст правильно, виразно, усвідомлюючи його зміст;
-          відповідає на поставлене запитання;


241-242

Слухайте, думайте. 3. Мензатюк «Ярмарок». Робота з дитячою книжкою.
Велика буква в назвах міст, сіл, річок. Урок розвитку зв’язного мовлення. Побудова зв’язного висловлювання
-          читає текст правильно, виразно, усвідомлюючи його зміст;
-          відповідає на поставлене запитання;
-          розуміє зміст прочитаного;
-          Дотримується правил вживання великої літери в назвах міст, сіл, річок;
-          будує зв’язне висловлювання;
-        Практично розрізняє, називає структурні елементи дитячої книги;
-          Дотримується правил збереження дитячої книжки
243-244

Читаючи, керуйте своїм голосом.
 Т. Маршалова «Лісова кравчиня».
Слова — назви предметів.
-          читає текст правильно, виразно, усвідомлюючи його зміст;
-          відповідає на поставлене запитання;
-          розуміє зміст прочитаного
-          впізнає і розрізняє слова-назви предметів;
-          ставить до слів питання хто? що?
245-246

Учіться розповідати про себе.
 М. Павленко «Я — Оля Маляренко...».
Закріплення знань про слова — назви предметів
-          читає текст правильно, виразно, усвідомлюючи його зміст;
-          відповідає на поставлене запитання;
-          розуміє зміст прочитаного
-          впізнає і розрізняє слова-назви предметів;
-          ставить до слів питання хто? що?
-          поважає членів своєї родини, ввічливо спілкується з ними;
-          вміє розповідати про себе

247-248

Що розповідається в тексті про...? Леся Українка «Вишеньки».
Слова — назви ознак предметів.
-          читає текст правильно, виразно, усвідомлюючи його зміст;
-          відповідає на поставлене запитання;
-          розуміє зміст прочитаного
-          впізнає і розрізняє слова-ознаки  предметів;
 -     ставить до слів питання який? яка? яке? які?
249-250

Який: добрий чи злий? А. Григорук «Волелюбний вітер».
Закріплення знань про слова — назви ознак предметів.
-          читає текст правильно, виразно, усвідомлюючи його зміст;
-          відповідає на поставлене запитання;
-          розуміє зміст прочитаного
-          впізнає і розрізняє слова-ознаки  предметів;
-   ставить до слів питання який? яка? яке? які?
251-252

І голосом, і рухами. 3. Мензатюк «Як до жабок говорити».
Слова — назви дій предметів.
-          читає текст правильно, виразно, усвідомлюючи його зміст;
-          відповідає на поставлене запитання;
-          розуміє зміст прочитаного
-          впізнає і розрізняє слова-дії  предметів;
-     ставить до слів питання що робить? Що роблять?
-          Інтонаційно правильно вимовляє речення, різні за метою висловлювання








253-254

Уважно слухайте текст, міркуйте, що буде далі. В. Запорожець «Кульбабка».
Закріплення знань про слова — назви дій предметів.
-          читає текст правильно, виразно, усвідомлюючи його зміст;
-          відповідає на поставлене запитання;
-          розуміє зміст прочитаного
-          впізнає і розрізняє слова-дії  предметів;
-     ставить до слів питання що робить? Що роблять?
-          Інтонаційно правильно вимовляє речення, різні за метою висловлювання
-          Виконує мисленнєві операції
255-256

Уважно слухайте, читайте, шукайте в тексті відповіді. І. Франко «Кролик і Ведмідь» (казка).
Слова, протилежні за значенням.
-          читає текст правильно, виразно, усвідомлюючи його зміст;
-          відповідає на поставлене запитання;
-          розуміє зміст прочитаного
-          Інтонаційно правильно вимовляє речення, різні за метою висловлювання
-          Виконує мисленнєві операції
-          Розрізняє слова, протилежні за значенням

257-258

Читайте — думайте. А. Григорук «Гра». Контроль техніки читання.
Слова, близькі за значенням.
-          читає текст правильно, виразно, усвідомлюючи його зміст;
-          відповідає на поставлене запитання;
-          розуміє зміст прочитаного
-          Інтонаційно правильно вимовляє речення, різні за метою висловлювання
-          Виконує мисленнєві операції
-          Розрізняє слова, близькі за значенням
-          Читає вголос у темпі 20-30 слів за хвилину доступні тексти цілими словами
259-260

Слова в тексті яскраві. В. Чухліб «Як Сонце сходить». Робота з дитячою книжкою.
Слова, однакові за звучанням, проте різні за значенням. Розвиток зв'язного мовлення. Будова зв’язного висловлювання на основі прослуханого тексту
-          Розрізняє слова, однакові за звучанням, проте різні за значенням;
-          Будує зв’язне висловлювання на основі прослуханого тексту;
-        Практично розрізняє, називає структурні елементи дитячої книги;
-          Дотримується правил збереження дитячої книжки
-          Правильно називає книжку;
-          Виділяє, показує на обкладинці книжки прізвище письменника, назву твору
261-262

Смішні пригоди. «Пригода з Дем'яном» (з польського гумору).
Речення. Вживання розділових знаків у кінці речення.
-          Упізнає речення за певною комунікативною ознакою;
-          Визначає кількість слів у реченні;
-          Інтонаційно правильно вимовляє і читає речення, різні за метою висловлювання, і відповідно оформлює їх на письмі;
-          Правильно вживає розділові знаки під час списування та запису на слух речень






263-264

На сонці тепло, біля матері добре. А. Костецький «Все не так».
Контрольне списування
-          Списує текст (20-30 слів), дотримуючись правил каліграфії;
-           Перевіряє написане;
-          Виправляє допущені помилки;
-          Поважає членів своєї родини
-          Ввічливо спілкується з ними
265-266

Найважливіша думка. Л. Лапіна «Як півник співати навчився».
Закріплення знань про речення. Списування і складання речень.
-          Списує речення, дотримуючись правил каліграфії;
-           Перевіряє написане;
-          Виправляє допущені помилки;
-          Складає і записує речення

267-268

Учіться висловлювати своє ставлення до описаного. М. Яснов «Жива природа».
Текст. Зміст, заголовок тексту. Відповідність заголовка змістові тексту.
-          висловлює власне ставлення до описаного;
-          читає текст правильно, виразно, усвідомлюючи його зміст;
-          відповідає на поставлене запитання;
-          розуміє зміст прочитаного
-          розрізняє текст;
-          обирає самостійно заголовок до тексту;

269-270

Не лінуйтеся, говоріть зрозуміло. Г. Павлишина «Економія слів». Робота з дитячою книжкою.
Урок розвитку зв’язного мовлення. Закріплення знань про текст.
-          Списує речення, дотримуючись правил каліграфії;
-           Перевіряє написане;
-          Виправляє допущені помилки;
-          відповідає на поставлене запитання;
-          розуміє зміст прочитаного
-          розрізняє текст;
-          обирає самостійно заголовок до тексту;
-          визначає кількість речень у тексті
271-272

Можна намалювати словом. Л. Денисенко «Історія про те, як Ліза вигадала Цюцю П. та пішла її розшукувати».
Контроль навчальних досягнень учнів. Перевірна робота.
-          пише під диктування зв’язний текст обсягом 20-30 слів, написання яких здійснюється за фонетичним принципом
-          Перевіряє написане;
-          Виправляє допущені помилки;
-          відповідає на поставлене запитання;
-          розуміє зміст прочитаного
273-274

Навчайтеся розуміти переживання.
В. Марсюк «Диктант».
Аналіз контрольної роботи. Виконання мовних завдань.
-          Перевіряє написане;
-          Виправляє допущені помилки;
-          відповідає на поставлене запитання;
-          розуміє зміст прочитаного
-          оцінює словесно результати своєї діяльності
275-276

Визначайте настрій вірша. О. Палійчук «Алло!». С. Гусак «Канікули». Г. Чубач «У селі в бабусі». Л. Гоян «Канікули».  
Узагальнення і систематизація знань учнів. 
-          відповідає на поставлене запитання;
-          розуміє зміст прочитаного
-          оцінює словесно результати своєї діяльності
277-278

Узагальнюючий урок за ІІ семестр

-           
279-280



Підсумковий урок за рік

-           


Українська мова( навчання грамоти: мова і читання ) ІІ семестр



Календарно-тематичне планування з математики 1 клас 
 І-ІІ семестр.

https://drive.google.com/file/d/0B_HSpGtpTqt5QW5USUk3UlQ3bUk/view?usp=sharing


Календарно- тематичне планування фізичної культури  ІІ семестр

Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

НЕЗАБУДЬКА ПАМ'ЯТІ

Квітка незабудька – не забудь про Голодомор в Україні Ми заохочуємо всіх  вшанувати пам'ять жертв Голодомору 32 – 33 років – геноцид українського народу – використовуючи квітку незабудьку. Квітка незабудька Квітка незабудька з паперу – значок пам'яті Голодомору Під час тематичного дня вшановування пам'яті жертв Голодомору 32 – 33 років змайструй з дітьми паперові незабудьки. Ми, вихователі та вчителі, які працюють за принципами « Лицем до дитини », пропонуємо, щоб кожна дитина змайстрували 4 – 5 паперових незабудьок. Кожен учень нехай: одну паперову незабудьку прикріпить собі, другу – понесе додому, третю – прикріпить на шкільне « Панно пам'яті про Голодомор », четверту та п'яту – подарує знайомим. Рекомендуємо квітки незабудьки майструвати з цупкого синього та жовтого паперів. Якщо нема цупкого, – будь який папір або тканина, інший природний чи синтетичний матеріал підійдуть для виготовлення незабудьки – пам'яті. Квітка незабудька – опис Н

Колядує вся родина, колядує за столом...

22 грудня  в стінах нашої школи відбулось свято Різдвяної коляди для учнів 1-2 класів. Дітки , разом з батьками, поринули у неймовірну атмосферу Різдва. На святі лунали колядки, діти смакували кутею, пампухами, узваром, фруктами, та іншими смаколиками. А також усі мали можливість поринути у добру казку  під назвою " Вечори на хуторі поблизу Диканьки", яку для малечі презентували учні 8-10 класів. Такі родинні свята об'єднують усю шкільну родину,несуть теплоту і доброту у наші серця, розпалюють віру людей у те ,що новонароджений Христос принесе мир в нашу країну, злагоду в родини, благословить нас усіх на щасливе майбуття.
- Що нині за днина , що нині за свято Що сюди зібралось так людей  багато? - Знаю, що за днина, знаю що за свято. То прийшли всі люди Бога прославляти, Про святого Миколая у цей день згадати. 17 грудня разом з своїми вихованцями( учнями 2-Б класу) ми підготували святкове дійство до Дня святого Миколая. Дітки у віршах, піснях, сценках, танцювальних номерах славили святого Миколая Чудотворця ( і з нетерпінням чекали найчарівнвішої ночі здійснення їх мрій)